NASIL BİR YÖNETİCİM OLSUN İSTERİM?

Merhaba herkese. Aşağıdaki liste, şu an piyasada olan “Bilgi Temelli Yönetici Sekreterliği” adlı kitabımın eklerinden biridir. O dönem araştırmalarımda, görüştüğüm yönetici asistanları ve sekreterlerinin zaman zaman yöneticileri ile zor zamanlar geçirdiğini ve “ah keşke şöyle bir insan olsaydı!” “şunu yapmasa olmaz sanki”, “niye böyle davranır ki” türünden sitemlerini duydum.  Zira uzağa gitmeye gerek yok, sekreter olduğum yıllarda kendim de çok benzer dileklerde bulunurdum. Uzun lafın kısası, bu dilekleri meslekdaşlarımdan duyup onları biraraya getirmenin,  zor durumlarla başa çıkma yolları geliştirmekte hatta bu sitemlerimizi yöneticilere duyurmakta ilk basamak olacağına inandım. İşte benim şu ana kadar derlerdiğim maddeler. Bu listeye ilavelerinizi sabırsızlıkla bekliyorum. Görüş ve önerilerinizi konu başlığı altında yer alan “comments” kısmına bırakabilirsiniz. Bu liste ortak bir ses olabilir! Ne dersiniz?

Nasıl Bir Yöneticim Olsun İsterim ?

  • Her sabah bana “günaydın” demeden güne başlamayan,
  • Ajandasını benimle paylaşan, bana bilgi aktarma konusunda duyarlı,
  • Sorunları benim ağzımdan dinlemeden hüküm vermeyen,
  • İşletme içi ve dışı çevreye karşı arkamda duran ve bana inanan,
  • İşbirliğine açık, beni sağ kolu kabul eden,
  • Önerilerime kulak veren, fikirlerimi düşünmeye lâyık gören,
  • Yerinden ayrıldığı zaman nereye gittiğini haber veren,
  • Gösterdiğim çabayı ve iyi niyeti takdir eden,
  • Başarılı bir iş çıkardığımda tebrik etmeyi bilen,
  • Beni sadece öfkesini yansıtacağı insan olarak görmeyen,
  • Yaptığım işler hakkında fikir sahibi olan ve saygı duyan,
  • Bana her anlamda güvenen, destek veren,
  • Gelişimime önem veren,
  • Başkalarının yanında beni olumsuz eleştirmeyen,
  • İletişime açık, sağlıklı ilişkiler kuran,
  • Benim de insan olduğumu unutmayan!

bir yönetici, mesleğimi en verimli şekilde icra etmemde bana en büyük destek sağlayıcıdır.

Dileklerinizin gerçek olması dileğiyle…. Sevgiyle kalın.

One thought on “NASIL BİR YÖNETİCİM OLSUN İSTERİM?

Bir Cevap Yazın

